LEGENDBET

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Popular Posts

Leonel Messi
WAYNE ROONEY
RONALNTINIO

Popular Posts

About Me

TRANSLATE BLOG

Blog Archive

Thumbnail Recent Post

SPORTS RADIO

LIVE SCORE


powered by Agones.gr - opap

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

free counters

REAL MADRID

ΣΑΝΤΙΑΓΚΟ ΜΠΕΡΝΑΜΠΕΟΥ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΡΕΑΛ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ...

BARΤSA

ΤΟ ΚΑΜΠ ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΑ.ΤΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ

ENGLAND

TO ΓΟΥΕΜΠΛΕΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤ

ANFIELD

Η ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΛΑΜΠ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΤΟ ΑΝΦΙΛΝΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΔΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ...

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

ΕΝΑ ΓΗΠΕΔΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΕΝΑΣ ΘΡΥΛΟΣ!!ΤΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ.

ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΣ 15:00 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.LEGENDBET

Καλήμερα καλησπέρα σε κυρίους και κυρίες.Εγώ είναι η Μπετύ και ο BETORNO με βάπτισε baby τρομάρα μου.Ωραία φώτο μου έβαλε παντός είναι γλυκά το μωράκι.Έκτος από τον γιο του κουβά που δεν τον ξέρω τον κύριο από κοντά όλους τους άλλους τους γνωρίζω .Όλοι είμαστε παίκτες του στοιχήματος και φαν του Σταμάτη που εσείς λέτε ΒΕΤ.Μόλις μου έγινε η πρόταση να δίνω εδώ τα προγνωστικά μου είπα όχι.Το σκέφτηκα μετά και άλλαξα γνώμη όπως λέει ο φίλος μου στόχος είναι να πάμε ταμείο.Αυτά σαν εισαγωγή πάμε στα ματς τώρα.Μου είπανε να μην βάλω πάνω από πέντε ματς.Καλά άμα είχα πέντε ματς θα άνοιγα τράπεζα.
Βλέπω μια τριάδα στον άσσο .ΛΑΒΑΛ(209)ΜΕΤΣ(211)ΕΒΙΑΝ(207).
Δεν ξέρω αν τα πήγα καλά για πρώτη φορά ο φίλος μου πιστεύω να διόρθωσε ότι λάθος έχω κάνει σε ορθογραφία.Καλή τύχη να έχουμε.

Leave a Reply